Un vis născut încă de la debutul în Campionatul Național de Raliuri se transformă în realitate pentru Sebastian Scîrlet la finalul săptămânii următoare, când este programată a cincea etapă a Campionatului Național de Viteză în Coastă
Tânărul pilot al echipei Delta Racing Team România va lăsa în garaj modelul Peugeot 208 Rally4 cu care participă în etapele de raliu, urmând să se alinieze la startul Trofeului Sinaia cu o mașină mult mai performantă și total-diferită, o Škoda Fabia Rally2 Evo

Datorită unicității traseului ce șerpuiește străzile orașului de la poalele Bucegilor dar și istoriei de peste 100 de ani în sportul cu motor, Trofeul Sinaia continuă să fie una dintre cele mai consacrate etape de viteză în coastă din România, atrăgând la start cei mai buni piloți ai acestei ramuri sportive precum și sportivi participanți în alte sporturi cu motor desfășurate sub egida Federației Române de Automobilism Sportiv.
Este și cazul pilotului Sebastian Scîrlet, multiplu campion național de raliuri, anduranță, viteză în coastă și karting. Tânărul sportiv va pilota în premieră absolută un model Škoda Fabia Rally2 Evo, mașină de top în campionatele naționale de raliuri de pe întreg mapamondul. După ce de-a lungul carierei sale s-a aflat la volanul unor mașini precum Renault Twingo RS, Dacia Logan, Dacia Sandero, Renault Clio Rally5 și Peugeot 208 Rally4, Sebastian și echipa sa Delta Racing Team România au ajuns la concluzia că o asemenea etapă precum cea sinăiană merită o mașină pe măsură.
“Cochetam de mult cu ideea aceasta, dar niciodată până acum n-am simțit c-ar fi momentul să fac acest pas. După ce-am aflat zvonuri că etapa mea de casă de la Bacău nu s-ar mai organiza, am căutat ceva care să reducă din pauza competițională de aproape două luni. Practic acesta a reprezentat și momentul în care mi-am spus ‘DA! Hai s-o fac și p-asta’, motiv pentru care n-am zăbovit și l-am sunat pe Raul Badiu, despre care știam că are un Rally2 Evo ce abia așteaptă să fie scos pe traseul de concurs.” – a spus Sebastian Scîrlet, completând:
“Chiar dacă în sine vorbim tot despre o mașină de raliu, Škoda Fabia Rally2 Evo este cu două clase peste Peugeot-ul 208 Rally4, nu doar la figurat ci chiar la propriu. Astfel, va trebui să-mi iau puțin timp și s-o învăț și să mă obișnuiesc cu ea. Din acest motiv, nici nu-mi setez vreun obiectiv ierarhic pentru cele două zile competiționale, ci vreau doar să gust la maxim din satisfacția pilotării acestei mașini superbe. Pentru mine, acest pas reprezintă un vis împlinit, iar pentru asta le sunt deosebit de recunoscător părinților mei și tuturor celor ce au crezut în mine de la primul start.”
