Bucur Tuning

Wallpaper of the Hillclimb

Like us…

Razvan Trisnevschi: “Din pacate m-am cam obisnuit cu revenirile astea dupa cate o perioada de pauza”

Dupa ce nu a fost la start in acest sezon de Campionat National de Raliuri “Dunlop”, Razvan Trisnevschi a participat la Cotnari Rally-Iasi, etapa de macadam care s-a desfasurat pe probele din judetul Iasi in perioada 8-9 septembrie. Desi nu a avut parte de parcursul pe care si l-ar fi dorit, pilotul din Bucuresti a incheiat raliul cu un ritm si timpi buni, anuntand ca va fi prezent si la ultima etapa din 2017, Raliul Sibiului. 

 

Foto: RallyZoom

RallyMax: Salutari Razvan! Bine te-am regasit! Dupa o perioada de pauza, ai revenit la startul unei etape din CNR-D cu ocazia Cotnari Rally-Iasi 2017. Toate astea nu au putut trece neobservate de catre noi, asa ca suntem pregatiti sa ne rezumi etapa moldava.

Razvan Trisnevschi: Salutare voua! Salutare tuturor prietenilor motorsportului! Din pacate m-am cam obisnuit cu revenirile astea dupa cate o perioada de pauza. Anul acesta pauza trebuia sa se termine la Bacau dar, desi masina si bugetul erau pregatite, o problema de sanatate a bunicului meu m-a oprit sa iau startul. Desi am ramas cu un singur om in echipa tehnica, am asteptat cu nerabdare startul in Cotnari Rally Iasi, singura etapa de macadam ramasa pentru mine. O mica scapare datorata lipsei de experienta la pregatirea masinii s-a transformat in dezastru pentru noi si in primii 4 kilometri un furtun de frana a cedat si am hotarat sa ne oprim, pentru ca obiectivul nostru era sa mergem, nu sa ne taram de la inceputul raliului. Evident, ne-am gandit ca reluam startul in a doua zi cu regula “super rally” si am sperat ca macar in calitate de forlighter vom putea face spectacol la superspeciala. Din pacate, pe Rapa Galbena nu ne-a fost aprobata participarea dar, am luat startul in cea de a doua zi; iar dupa prima proba mai ezitanta am reusit timpi de top 10 fara a ne asuma nici un risc.

RallyMax: Ai evoluat la Iasi alaturi de vechiul tau prieten, simpaticul Codrut Arsenescu. Cum v-ati regasit in masina de curse dupa asa o pauza lunga?

Razvan Trisnevschi: In primul rand ne-am regasit cu un an mai batrani, dar, ca de fiecare data, uitam repede acest aspect! 🙂

RallyMax: Din pacate, in acest sezon, ti-am resimtit inca o data lipsa de la startul etapelor din CNR-D. Esti unul dintre acei piloti care evolueaza din placere, reusind de multe ori sa impresioneze fanii prin anumite derapaje. Sunt sanse ca pe viitor sa revii la startul mai multor etape din CNR-D?

Razvan Trisnevschi: Cateodata si eu raman impresionat de faptul ca am ajuns intreg acasa 🙂 . Lasand gluma deoparte, in fiecare an eu trag sperante ca vom avea resursele pentru un sezon complet, dar ma consolez cu faptul ca nu sunt singurul care nu reuseste acest lucru…  Pana vom reusi sa facem un campionat intreg, folosim aceste 2-3 etape pe an ca pe un antrenament spre a ne asigura ca suntem pregatiti pentru startul unui eventual sezon complet si totodata ca putem pastra ritmul si performantele clasei noastre.

RallyMax: In acest an ai participat si la alte competitii in afara calendarului FRAS, Danube Delta Rally si Sibiu Rally Challenge. Cum ti s-au parut, din punct de vedere sportiv si organizatoric, aceste doua evenimente?

Razvan Trisnevschi: Danube Delta Rally ca si organizare nu a coborat deloc standardele cu care ne-a obisnuit inca de cand facea parte din calendarul FRAS si, desi a avut o prezenta la start redusa ca numar, aceasta a fost una selecta. Chiar daca atmosfera a fost una de relaxare la inceput, lucrurile s-au “incins” pe probele speciale, putin cam rapide, desfasurate pe asfaltul din padurile dobrogene. O noutate pentru mine a fost faptul ca in dreapta am avut-o pe sotia mea care a urmat cursurile scolii de pilotaj sportiv “Hobby Sport” condusa de maestrul Stefan Vasile. Desi se anunta un debut relativ usor, a avut parte de un raliu la 39 de grade Celsius si cu viteze care au depasit de multe ori 200 km/h. Nici viteza, nici caldura nu au fost un obstacol pentru ea insa ca si experienta de pilotaj “m-a invatat” unde se poate frana de la viteze considerabile, intarziind pe ici-colo cate un viraj imediat dupa un varf de panta, DAR neratand niciunul.

Ca si concluzie, Danube Delta Rally ramane un eveniment la care am sa revin oricand cu mare placere.

La Sibiu Rally Challenge am participat la invitatia prietenului meu Dan Magos, alaturi de care am reusit sa fac ultimul meu sezon complet in 2006. Nu cred ca ii era atat de dor de mine, dar cu siguranta voia sa faca cunostinta cu Fulgerica. Din pacate, evenimentul a fost unul foarte scurt, axat mai mult pe regularitate decat pe categoria “speed”, motiv pentru care va trebui sa revenim cu alta ocazie impreuna la bordul lui Fulgerica.

RallyMax: Acum, la final de sezon, care ar fi sansele sa te vedem la startul ultimei etape, Raliul Sibiului?

Razvan Trisnevschi: Dupa cum mentionam mai sus, a ramas ca revenim la Sibiu, asa ca, in acest moment am configurat masina pentru asfaltul sibian cu ajutorul Xmotors Expert Garage condus de bunul meu prieten Gabi Tiura, iar Dan face alte eforturi pentru a pregati aceasta ultima etapa. Din considerente de costuri, cel mai probabil vom evolua la clasa 11, in momentul de fata neavand anvelope pentru clasa 3, dar acest lucru conteaza mai putin pe langa bucuria de a fi la start, bucurie pentru care trebuie sa multumim partenerilor nostri traditionali Hermes Forwards iar pentru aceasta ultima etapa si Primariei Sibiu si Consiliului Judetean Sibiu, Matec IFM Electronic si Romgaz.

RallyMax: In final, iti dorim mult succes pe viitor, insa nu inainte de a transmite un scurt mesaj cititorilor RallyMax!

Razvan Trisnevschi: Ca de fiecare data pe cititorii RallyMax ii asigur ca prezenta lor pe probele speciale face ca spectacolul sa sporeasca pentru ca eu sunt sigur ca orice pilot cand iese din padure in fata fanilor mai uita putin de batalia cu secundele si de rigurozitatea pilotajului eficient in favoarea spectacolului!!! Deci sa ne vedem sanatosi pe probe!!!

Leave a Reply