Bucur Tuning

Like us…

Wallpaper of the Hillclimb

Calin Bucur: “In 2019 dorim sa introducem un clasament rezervat debutantilor Cupei Suzuki, dar, mai important, sa incepem dezvoltarea noului model Suzuki Swift.”

La o luna de la incheierea Campionatului National de Raliuri, am povestit cu Calin Bucur despre 2018 din mai multe puncte de vedere: pornind de la partea sportiva, pana la cea organizatorica, sibianul fiind implicat in organizarea Cupei Suzuki. Cu o prezenta foarte numeroasa in acest an in cadrul cupei monomarca, Cupa Suzuki s-a remarcat prin competitivitate, rezultatele excelente la bordul Swifturilor Sport, dar si prin nivelul crescut al competitiei. 

 

RallyMax: Salutare, Calin! Stim ca nu a fost deloc usor pentru tine tot ce-a insemnat sezonul 2018, dar cel mai bine ar fi sa ne povestesti chiar tu cat de complicat este sa organizezi o competitie precum cea care este astazi Cupa Suzuki.

Calin Bucur: Salutare RallyMax si tuturor cititorilor. Intr-adevar, un sezon 2018 plin. Faptul ca ma ocup de Cupa Suzuki si de distributia produselor motorsport in campionatele noastre de specialitate necesita foarte multa munca si mai ales timp. Nu am stat sa ma gandesc niciodata daca e complicat sau nu, fac ce fac din suflet si asta rezolva toate problemele 🙂

Sa nu uitam insa ca, aceasta cupa monomarca este sustinuta financiar de Suzuki Romania si asta ma ajuta foarte mult. Tin sa le multumesc si pe aceasta cale pentru implicarea lor in acest proiect.

RallyMax: Cu o prezenta atat de numeroasa in cadrul cupei monomarca, cum crezi ca va evolua interesul pentru Swift Sport Cup? Ce noutati ne poti dezvalui pentru sezonul 2019?

Calin Bucur: Sunt foarte fericit ca anul acesta am crescut foarte mult, pe toate planurile. Inseamna ca impreuna cu Suzuki Romania si toti cei implicati in acest proiect ne-am facut bine treaba, dam dovada de seriozitate si profesionalism. Pentru mine personal, conteaza foarte mult ca participantii sa fie multumiti. Am creat o familie a Cupei Suzuki de care sunt foarte mandru.

Suzuki Swift Sport si-a dovedit calitatile si fiabilitatea in cei 6 ani, fapt pentru care cupa atrage tot mai multi concurenti. Anul acesta, echipajul Raul Badiu/Gabriel Lazar a reusit cu aceasta “masinuta” sa castige tot ce se putea castiga: Cupa Suzuki, clasa 9 si categoria masinilor cu tractiune fata, inca de la penultima etapa a CNR, Raliul Iasului, demonstrand inca odata ADN-ul acesteia.

Pentru sezonul 2019 incercam sa continuam ascensiunea Cupei Suzuki, lucram deja la regulament pe care-l vom publica la scurt timp dupa ce vom stii calendarul oficial, ne gandim sa introducem un clasament rezervat debutantilor Cupei Suzuki, dar cel mai important pas, zic eu, va fi acela in care vom porni dezvoltarea noului model de Suzuki Swift.

RallyMax: Din punctul tau de vedere, ca organizator al Cupei Suzuki, ce parere ai despre calendarul provizoriu al Campionatului National de Raliuri 2019 si de introducerea unor etape noi?

Calin Bucur: Un campionat cu 9 etape este cam exagerat pentru bugetele din Romania, mai ales ca raliul de la Covasna necesita un cost in plus pentru anvelopele cu cuie. In cazul in care etapa de la Covasna va fi admisa in CNR, Cupa Suzuki nu va putea fi la startul competitiei, deoarece furnizorul nostru de anvelope, Hankook, nu produce aceste anvelope in dimensiunea necesara masinilor noastre, iar in bugetul pe care l-am facut impreuna cu Suzuki Romania in luna octombrie am cuprins maxim 8 etape.

Daca se concretizeaza acest calendar, salut revenirea Raliului Argesului pe asfalt si a Raliului Brasovului pe macadam, doua raliuri tehnice si foarte frumoase, care ne scot din monotonia campionatelor trecute. Mi-as dori mult sa revad in campionatul nostrum raliuri precum Tulcea pe macadam, Baia Mare pe asfalt sau Sibiu pe macadam.

RallyMax: Bucur Tuning va continua sa furnizeze anvelopele Hankook pentru ambele cupe monomarca si in sezonul viitor?

Calin Bucur: Ca unic importator al anvelopelor de competitie Hankook, firma Bucur Tuning va continua parteneriatul si in sezonul urmator cu cele doua cupe monomarca. Anvelopele au dovedit ca sunt foarte competitive atat pe asfalt cat si pe macadam, iar feedback-ul pilotilor din ambele cupe monomarca pe parcursul intregului sezon, a fost unul foarte bun.

RallyMax: In final, sa povestim putin si despre pilotul CalinBucur. Ai reusit sa participi in acest sezon doar la cateva raliuri, cat de satisfacut esti de ritmul pe care l-ai avut?

Calin Bucur: Datorita programului incarcat, am reusit anul acesta sa iau startul la doar doua raliuri, Arad – macadam si Sibiu – asfalt. Aradul a fost o etapa de rodaj si acomodare datorita faptului ca facusem un motor nou si era primul contact al meu pe macadam cu aceasta masina. Un raliu la care am evoluat modest sa vad daca totul e ok. Pentru Sibiu, am refacut electronica si masina a functionat foarte bine, exceptand franele care sunt de serie si nu au facut fata. Chiar daca a doua zi a trebuit sa abandonez datorita cedarii cardanului si a trebuit sa reiau startul in ziua trei prin regula super rally, am fost satisfacut de ritmul pe care l-am avut si in acelasi timp m-am bucurat ca pe unele probe am reusit sa ma clasez in top 3 al clasei 11 cu o masina de grupa N.

RallyMax: Multumim Calin si pe aceasta cale dorim sa te felicitam pentru nivelul la care este astazi Cupa Suzuki! In final, ai cuvantul!

Calin Bucur: Multumesc RallyMax pentru aprecieri si pentru interesul acordat Cupei Suzuki.

Vreau sa mai multumesc sponsorilor care fac posibila organizarea acestei cupe monomarca (Suzuki Romania, Hankook, Infinit Solution, Ecstar, Sparco, Bucur Rally&Tuning, Protlum, Stefanini), sponsorilor care ma ajuta sa fiu si eu prezent la startul catorva  raliuri (Terra Building, Farmacia SanMarco Sibiu, Hankook, Bucur Rally&Tuning, www.sparco-shop.ro, C.S. Sibiu Racing Team), echipei de service a lui Manu Mihalache care mi-a pregatit masina exemplar si  in special familiei mele care ma sprijina neconditionat.                                              

Va doresc tuturor o iarna minunata si sa ne vedem sanatosi la startul sezonului  2019.

Leave a Reply