Bucur Tuning

Like us…

Wallpaper of the Hillclimb

WRC Marmaris Rally Turkey 2018 – Podium cu pene pentru Tempestini, Badiu creste ritmul si urca in JuniorWRC

Prima zi din Marmaris Rally Turkey continua cu o a doua bucla identica cu prima, formata din 3 probe. Traseul de concurs devine tot mai dur iar problemele tehnice si penele de cauciuc tot mai dese. Pentru Simone Tempestini si Sergiu Itu, PS5 aduce primele probleme dupa un parcurs perfect: aflat pe locul 3 in WRC2, echipajul face 2 pene de cauciuc pe aceeasi proba, in lungime de 38 de kilometri. Simone si Sergiu schimba ambele roti dar pierd aprope 4 minute si raman fara rezerva. Cu Tidemand si Kopecky si ei cu pene, clasamentul se schimba complet dupa proba si echipajul Napoca Rally Academy trece pe 5 in WRC2. Pe a doua proba din bucla, Tempestini si Itu au un ritm excelent, din nou, reusind al patrulea timp pe speciala in lungime de aproape 22 de kilometri, ca mai apoi pe ultima proba a zilei sa obtina al treilea timp in WRC2 si sa incheie ziua pe locul 3 in acelasi clasament, profitand de abandonul lui Tidemand, care face a treia pana. 

Credit foto: Attila Szabo

Pe PS5, Raul Badiu si Gabriel Lazar au un parcurs constant, bun, obtin al saselea timp in Junior WRC si urca in clasamentul general provizoriu al juniorilor pana pe locul 7. Pe a sasea speciala din Rally Marmaris Turkey, Raul si Gabi au un ritm incredibil si obtin al doilea timp in clasamentul JuniorWRC, in timp ce pe ultima proba, in lungime de peste 12 kilometri, echipajul roman termina pe tot pe 2. Astfel, la finalul primei zile in WRC pentru Badiu si Lazar, echipajul se afla pe locul 6 in JuniorWRC, o performanta care putea sa fie mult mai buna daca nu aveau parte de o pana de cauciuc pe prima proba de azi. 

In WRC, a cincea speciala aduce o victorie incredibila pentru Ogier, care urca multe locuri in clasament, in timp ce foarte multi piloti au parte de pene de cauciuc: Ostberg, Breen, Evans si Mikkelsen. Ostberg si Evans se opresc pe PS6 si sunt nevoiti sa abandoneze cu probleme tehnice la suspensia masinii, ca mai apoi Tanak sa se impuna si pe ultima proba a zilei. Astfel, la finalul primei zile de concurs, Neuville e lider, cu 0.3 secunde in fata lui Ogier, in timp ce Mikkelsen pierde primul loc pe ultima speciala a zilei, fiind la 2.6 de colegul sau de echipa. Top-ul 5 este completat de Latvala si Tanak, primii piloti fiind intr-un ecard de 31.9 secunde. 

Leave a Reply